Не вказано
| |||
|
Не вказано
Не вказано
Не вказано
"Тема комунікації влади з жителями територій є важливою для об’єднаних громад насамперед тому, що від цього залежить не тільки рівень довіри, а й розвиток", – зауважив директор Запорізького ЦРМС Олександр Свистун.
Як доносити інформацію до широкого кола осіб, як залучати громаду до спільних дій, на чому робити акценти прес-службам ОТГ, щоб бути зрозумілими, та як використовувати в своїй роботі соціальні мережі – про все це розповіла експерт з комунікації Запорізького ЦРМС Наталя Селюкова, яка зазначила: "Відкритість, доступність, повага і готовність до діалогу – це має стати основою роботи людей, які взяли на себе зобов’язання бути посередником між владою та громадою... На сьогодні неможливо відкинути важливість соціальних мереж у діалозі влади і громади. Тож варто використовувати цю можливість. Створюйте сторінки громад, спілкуйтесь з людьми, залучайте жителів ОТГ до визначення пріоритетів розвитку територій".
Про сайти як інструмент залучення нових інвестицій розповів засновник маркетингового агентства "SMM case" Владислав Вахильчук, який зауважив: "Перш ніж почати розробляти сайт, варто усвідомити, що сайт – не мета, а засіб для її досягнення. Його існування має виправдовувати основні функції – представницьку, іміджеву, інформаційну, бути інструментом для зворотного зв’язку".
Учасники семінару вже найближчим часом мають створити сайти і сторінки громад в Facebook.
За метріалами Запорізький Центр розвитку місцевого самоврядування