Всеукраїнська мережа фахівців і практиків
з регіонального та місцевого розвитку

Послуги в регіонах

Вибір редакції

Як пройти відбір та стати учасником мережі РЕГІОНЕТ

Читати повністю

Короткі рекомендації про те, як взяти участь у відборі до РЕГІОНЕТ і стати учасником мережі

Матеріали базового навчання - відтепер у вільному доступі!

Читати повністю

Матеріали базового навчання для кандидатів на участь у РЕГІОНЕТ викладено на порталі мережі у вільному доступі

Відеозаписи заходів РЕГІОНЕТ та партнерів мережі

Читати повністю

Відеозаписи, зроблені мережею РЕГІОНЕТ: власні заходи та заходи партнерів мережі

Партнери

 
 
  • УАРОР

    Українська асоціація районних та обласних рад

  • АМУ

    Асоціація міст України

  • ВАССР

    Всеукраїнська асоціація сільських та селищних рад

  • Мінрегіон

    Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства

  • komsamovr

    Секретаріат Комітету з питань державного будівництва, регіональної політики та місцевого самоврядування Верховної Ради України

  • www.narda.org.ua

    Асоціація агенцій регіонального розвитку України

  • www.coe.kiev.ua

    Офіс Ради Європи в Україні

  • DESPRO

    Швейцарсько-український проект «Підтримка децентралізації в Україні» DESPRO

  • ІГС

    Інститут громадянського суспільства

  • АММУ

    Асоціація малих міст України

  • НАДУ

    Національна академія державного управління при Президентові України

  • Відродження

    Програмна ініціатива «Демократична практика» Міжнародного фонду «Відродження»

  • УНЦПД

    Український незалежний центр політичних досліджень

  • ЦППР

    Центр політико-правових реформ

  • Мережа центрів

    Громадська спілка "Мережа Центрів правової інформації та консультацій"

  • НАСДСУ

    Національна асоціація сільськогосподарських дорадчих служб України

  • Ресурсний центр

    Центр управління знаннями «Ресурсний центр зі сталого місцевого розвитку»

07.12.17 – Стартував онлайн-курс "Стандарти обслуговування відвідувачів ЦНАП"

07.12.2017
7 грудня стартує онлайн курс "Стандарти обслуговування відвідувачів у центрах надання адміністративних послуг". Головна особливість курсу ─ наявність не лише методичних матеріалів ─ під час курсу можна дізнатися про досвід практиків – керівників ЦНАП, та почути практичні рекомендації психолога щодо спілкування та обслуговування громадян. Цей онлайн курс одночасно є робочою інструкцією, контрольно-оціночним матеріалом і "міні-підручником" для працівників-початківців.

Курс дасть відповідь на такі питання: Як забезпечити найкращий сервіс у центрах надання адміністративних послуг? Як діяти в нестандартних або конфліктних ситуаціях під час обслуговування? Які створити умови, щоб громадяни виходили з вашого центру задоволені результатом? Як цього досягти?

Онлайн курс корисний та цікавий для:

  • працівників центрів надання адміністративних послуг
  • представників органів державної влади та місцевого самоврядування
  • громадян, які небайдужі до реформ та прагнуть отримати належний сервіс

Серед основних аспектів курсу – не лише персональні стандарти якісного обслуговування (щодо спілкування та поведінки адміністраторів), а і розгляд нестандартних ситуацій та аналіз якості управління ЦНАП. Основна мета ─ формування нової практики спілкування та  взаємодії з громадянами і підвищення рівня довіри громадян до дій представників влади.

Ознайомлення із матеріалом сприятиме забезпеченню комфортних умов і доброзичливого ставлення до відвідувачів, формування та підтримку позитивного іміджу ЦНАП.  Проходження курсу рекомендовано адміністраторам центрів надання адміністративних послуг усіх рівнів по всій території України.

Курс базується на однойменному посібнику, який було розроблено Міністерством економічного розвитку і торгівлі України спільно із Офісом реформи адміністративних послуг (EDGE) та за підтримки Програми USAID ЛЕВ.

Реєстрація за посиланням: http://bit.ly/2ATauf1