Всеукраїнська мережа фахівців і практиків
з регіонального та місцевого розвитку

Послуги в регіонах

Вибір редакції

Як пройти відбір та стати учасником мережі РЕГІОНЕТ

Читати повністю

Короткі рекомендації про те, як взяти участь у відборі до РЕГІОНЕТ і стати учасником мережі

Матеріали базового навчання - відтепер у вільному доступі!

Читати повністю

Матеріали базового навчання для кандидатів на участь у РЕГІОНЕТ викладено на порталі мережі у вільному доступі

Відеозаписи заходів РЕГІОНЕТ та партнерів мережі

Читати повністю

Відеозаписи, зроблені мережею РЕГІОНЕТ: власні заходи та заходи партнерів мережі

Партнери

 
 
  • УАРОР

    Українська асоціація районних та обласних рад

  • АМУ

    Асоціація міст України

  • ВАССР

    Всеукраїнська асоціація сільських та селищних рад

  • Мінрегіон

    Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства

  • komsamovr

    Секретаріат Комітету з питань державного будівництва, регіональної політики та місцевого самоврядування Верховної Ради України

  • www.narda.org.ua

    Асоціація агенцій регіонального розвитку України

  • www.coe.kiev.ua

    Офіс Ради Європи в Україні

  • DESPRO

    Швейцарсько-український проект «Підтримка децентралізації в Україні» DESPRO

  • ІГС

    Інститут громадянського суспільства

  • АММУ

    Асоціація малих міст України

  • НАДУ

    Національна академія державного управління при Президентові України

  • Відродження

    Програмна ініціатива «Демократична практика» Міжнародного фонду «Відродження»

  • УНЦПД

    Український незалежний центр політичних досліджень

  • ЦППР

    Центр політико-правових реформ

  • Мережа центрів

    Громадська спілка "Мережа Центрів правової інформації та консультацій"

  • НАСДСУ

    Національна асоціація сільськогосподарських дорадчих служб України

  • Ресурсний центр

    Центр управління знаннями «Ресурсний центр зі сталого місцевого розвитку»

9 видатних трендів фандрейзингу для неприбуткових громадських організацій

20.10.2017
Новий рік стрімко наближається, і разом з ним наближаються зміни в стратегії вашого фандрейзингу.

Paragraf дає прогнози, що  включають в себе визначення по вже існуючим концепціям, і за зовсім новими трендами в світі фандрейзингу. В обох випадках, цей список створений для того, щоб поліпшити ваш фандрейзинг.

Якщо ваша неприбуткова громадська організація (далі – НГО) шукає шляхи для поліпшення стратегії залучення коштів, то такі тренди направлять ваші зусилля в правильне русло і підготують до майбутніх змін.

У цій статті ми розглянемо 9 нових трендів цього року:

  1. Процес еквівалентного фінансування стане більш автоматизованим.
  2. Краудфандінг тепер буде працювати не тільки для креативних проектів.
  3. НГО будуть більш стратегічні по відношенню до своїх веб-сайтах.
  4. Програмне забезпечення по фандрейзингу стане більш інтегрованим.
  5. Донори стануть частіше використовувати мобільні канали для фінансування.
  6. Організації будуть впроваджувати раніше недостатньо використовувалися формати для залучення донорів.
  7. Криза лідерства стане основним фокусом для організацій.
  8. НГО використовуватимуть експертну консультацію для окремих фандрейзингових кампаній.
  9. Організації будуть використовувати text-to-give (текст для передачі) більше, ніж просто для заходів.
Тренд №1. Процес еквівалентного фінансування стане більш автоматизованим

Що якби процес еквівалентного фінансування був би більш простим, і для вас і для ваших донорів? Ви вже могли бути в курсі того, що програмне забезпечення для еквівалентного фінансування може спростити пошук донорами їх працівників.

Отже, подумайте про автоматизацію програмного забезпечення еквівалентного фінансування як про наступний крок.

За допомогою автоматизації, донори будуть отримувати e-mail – нагадування про програму еквівалентного фінансування для їх компанії. E-mail проінформує їх про те, що компанія може брати участь в програмі еквівалентного фінансування і про те, як підтвердити свою участь.

Як це працює? Донори перевіряються по електронній пошті або через назву компанії. Наприклад, якщо донор заповнює форму пожертвування через e-mail – компанії, то програмне забезпечення еквівалентного фінансування автоматично буде надсилати і e-mail – нагадування.

До того ж, програмне забезпечення допоможе стежити за тим, які донори натискають на посилання, щоб підтвердити запит. Таким чином, ви зможете побачити чи ефективні ваші імейли в підключенні донорів до програми еквівалентного фінансування.

Як це змінить процес фандрейзингу:

Автоматичне програмне забезпечення еквівалентного фінансування змінить підхід вашої НГО для отримання коштів даними шляхом. Більшість донорів не знає про існування такої можливості, а якщо і знають, то забувають подати запит на участь.

Коли ваші донори більш обізнані  в цій програмі, у них більше бажання приєднатися. Систематичні розсилки нагадувань про програму еквівалентного фінансування, потенційно допоможуть подвоїти ваші кошти залучені через фандрейзинг.

У підсумку: Автоматизоване програмне забезпечення допоможе оптимізувати вашу програму еквівалентного фінансування, і ваша НГО зможе заповнити весь фандрейзінговий  потенціал.

Тренд №2. Краудфандінг тепер буде працювати не тільки для креативних проектів

Краудфандінг використовується для того щоб отримати підтримку будь-якого проекту, і НГО починають дедалі активніше використовувати цей потужний інструмент для залучення коштів.

Почати краудфандінговую кампанію просто. Вам потрібно просто вибрати платформу, створити свою сторінку, і почати ділитися вашою метою з людьми і компаніями, які потенційно зможуть підтримати вашу ідею. Донори можуть пожертвувати стільки, скільки вони вважають за потрібне, і потенційно можуть порекомендувати підтримати вашу кампанію їх друзям і знайомим.

Краудфандінговие кампанії, це відмінне доповнення до інших видів фандрейзингу, таким як аукціони та багато іншого.

Наприклад, ви організовуєте аукціон. Створення краудфандінговой кампанії допоможе вам зібрати більше коштів, і залучити більше уваги до самого аукціону.

Плюс, люди які зможуть пожертвувати кошти на вашу краудфандінгову кампанію можуть бути з різними рівнями доходу, так як платформа дає можливість жертвувати ті суми, які донори самі вважають за потрібне.

Як це змінить процес фандрейзингу:

Все ще не впевнені в тому, що краудфандінг це прекрасний вибір? Погляньте на ці переваги для НГО:

  • Залучення донорів. Прихильники зможуть робити донації на ваші кампанії, і залучати їх друзів і сім’ю також підтримати вашу ініціативу. Їх зацікавленість до вашої ініціативи, може зміцнити їх зв’язку з вашої НУО.
  • Поширення інформації про вашу ініціативу. Краудфандінгові кампанії мають властивість поширюватися як лісова пожежа. Тобто, прихильники можуть поділитися інформацією про вашу кампанію  в соціальних мережах і через інші канали.
  • Оцінити суспільний інтерес. Чи не кожен проект може викликати інтерес у донорів. Краудфандінгова кампанія допоможе вам оцінити наскільки суспільство зацікавлене в вашому проекті.

У підсумку: Якщо ви ще не замислювалися про створення краудфандінгової кампанії, схоже пора задуматися. НГО можуть отримати велику користь дотримуючись цього тренду.

Тренд №3. НГО будуть більш стратегічними по відношенню до своїх веб-сайтів

Популяризація онлайн – донацій означає, що донори мають найбільшу кількість можливостей для підтримки ваших НГО ніж будь-коли. Це означає, що організації повинні мислити більш стратегічно по відношенню до виду своєї організації онлайн.

Ваш веб-сайт –  це головний інструмент вашої НУО, в тому числі для контакту з донорами. Так як, веб-сайт це перше джерело, де донор буде шукати інформацію, щоб ознайомитися з діяльністю вашої організації.

Дуже важливо, щоб ви оптимізували свій сайт, щоб отримати найбільший трафік, що в кінцевому підсумку може призвести до більшої кількості пожертв. Таким чином, якщо ви приймаєте пожертви через свій веб-сайт, важливо, щоб ви знайшли онлайн-інструмент, який дозволить вам створити той же зовнішній вигляд, що і дизайн вашого сайту.

Наявність узгодженого бренду на вашому веб-сайті та платформі для пожертвувань, допомагає встановити довіру, і донори точно знають, яка організація отримує їх внесок.

Якщо ваша НГО потребує поради з приводу оформлення веб-сайту, у Neon можна знайти багато корисної інформації на цю тему.

Як це змінить процес фандрейзингу:

  • Сторінки донаций, які затримують донорів на вашому веб-сайті. Ви хочете, щоб донори перебували на вашому сайті довше, щоб вони могли взаємодіяти  з інформацією. Коли донори можуть заповнити форму для донації на вашому сайті, вони можуть повернутися до того, де були до цього.
  • Креативний дизайн, щоб націлитися на емоції ваших донорів. Ваша НГО знає про вплив емоційної історії успіху на ваших донорів. Ви хочете зробити такий же ефект на вашому веб-сайті?
  • Зручний дизайн. Забезпечте вашим прихильникам зручний доступ до веб-сайту з будь-якого пристрою (мобільного телефону, планшета, стаціонарного комп’ютера).

У підсумку: Зараз саме час для того, щоб поліпшити ваш веб-сайт, і тим самим збільшити можливість отримання донацій онлайн.

Бонус: Оптимізація веб-сайту включає в себе пошук простих у використанні форм для донацій, які відповідають вашому бренду.

Тренд №4. Програмне забезпечення по фандрейзингу стане болем інтегрованим

Оскільки більшість інструментів відстеження перемістилися онлайн, з використанням програмного забезпечення, прийшов час для НГО шукати більш продуктивне програмне забезпечення, яке інтегрується з усіма вашими іншими технологічними рішеннями.

Досить складно повністю зрозуміти процеси фандрейзингу, якщо вся ваша інформація сегментована на різному програмному забезпеченні, вашій організації знадобитися додатковий час для збору і систематизації всієї потрібної інформації.

Як це змінить процес фандрейзингу:

З появою нових інструментів інтеграції, процес запису і контролю інформації легшає. Наприклад, ваша НГО може використовувати різне програмне забезпечення для отримання онлайн пожертвувань, і для збору інформації про донорів, але подумайте, як продуктивно було б поєднати ці два процеси.

Чим більше ваше програмне забезпечення інтегрується один з одним, тим простіше зіставити повну картину процесів фандрейзингу. Давайте виділимо три інші причини, чому інтеграція це найкращий шлях, яким потрібно слідувати:

  • Витрачати менше часу на збір інформації та систематизацію її в одному місці.
  • Контроль різних процесів фандрейзингу, з метою виділення каналів, які є найефективнішими.
  • Інтеграція з електронною поштою і SMM робить простіше комунікації між НГО та донорами.

У підсумку: Сегментовані технології виходять з ужитку, і тепер для НГО найбільш зручними стають програмні технології, які взаємодіють один з одним і роблять процес фандрейзингу більш систематичним і зручним.

Тренд №5. Донори стануть частіше використовувати мобільні канали для фінансування

Мобільна інформаційна пропаганда і фандрейзинг, стають більш популярними серед потенційних донорів. Донори використовують свої мобільні телефони для:

  • Внесків в ваш проект.
  • Вивчення вашого проекту.
  • Взаємодії з вашою НГО.

З урахуванням сказаного, вам варто подумати про включення додаткових можливостей доступу до інформації про ваші ініціативи через мобільні телефони. Поліпшення ваших мобільних каналів означає, що ви зможете взаємодіяти з донорами на ходу, використовуючи їх кращий вибір.

Як це змінить процес фандрейзингу:

Зі збільшенням прихильників комунікації через мобільні пристрої, вам необхідно враховувати їх переваги. Як? Використовуйте мобільні форми вкладів та інші стратегії, які призначені для мобільних донорів.

У підсумку: Ваші донори стають більш мобільними стосовно їхніх вкладів і їх взаємодії з НГО. Цей означає, що вам необхідно обслуговувати цих донорів за допомогою мобільних форм вкладів і повідомлень.

Тренд №6. Організації будуть впроваджувати раніше недостатньо використані формати для залучення донорів

Донори і НГО найчастіше не розглядають деталі процесів оплати. Платіжні процеси контролюються "поза увагою".

І тим не менше, часто донори сумніваються в заповненні форми онлайн-донації, з метою захисту власних платежів. Більшість донорів не усвідомлює, що онлайн вклади, так само безпечні як і інші види оплат (НЕ онлайн). Навчаючи донорів цим процесам, ви зможете зробити фандрейзинг простіше.

Як це змінить процес фандрейзингу:

Вам потрібно буде більш детально розповісти про те, на якому платіжному процесорі ви вирішите працювати, так як безпека ваших донорів понад усе.

Крім того, НГО починають генерувати більше розмов про обробку платежів, щоб допомогти донорам і НГО краще ознайомиться з цією концепцією. Чим більше ви самі знаєте про процеси обробки платежів, тим краще ви зможете проконсультувати своїх донорів.

За допомогою цього, ви зможете допомогти вашим донорам відчувати себе впевнено і безпечно при здійсненні онлайн платежів.

У підсумку: Більше розмов з донорами про тих аспектах платежів, які часто залишаються за лаштунками, допоможе вашій НГО бути більш прозорою щодо операцій і допомогти донорам відчувати себе більш комфортно щодо своїх вкладів.

Тренд №7. Криза лідерства стане основним фокусом для організацій

Недавнє опитування Concord Leadership Group показує, що 77% НГО не має плану розвитку лідерства. Незважаючи на те, що багато некомерційних лідерів  близькі до виходу на пенсію, існує мало НГО з планами майбутніх переходів. Ця дилема відома як криза лідерства.

До того ж, без розвитку лідерства, нові лідери повинні будуть справлятися з усіма стратегіями успіху самостійно, не маючи права на спробу або помилку.

Як це змінить процес фандрейзингу:

На щастя, НГО починають усвідомлювати всю проблему і розвивати процес пошуку допомоги для побудови стратегій і планів на майбутнє.

Без стратегічного плану, ваше лідерство може мати фрагментарні ідеї про місію організації, і не допрацьовані ідеї того, якими способами можна збирати кошти.

З вирішенням цієї проблеми, у НГО з’явитися чіткий шлях і стратегія, де і як варто збирати кошти.

У підсумку: НГО поставлять в пріоритет розробку якісних стратегічних планів з великою увагою до кризи лідерства, і це допоможе їм у розвитку фандрейзингу.

Тренд №8. НГО використовуватимуть експертну консультацію для окремих фандрейзингових кампаній

Іноді ваша НГО потребує експертизи від зовнішнього ресурсу, щоб допомогти зробити більш глибоке дослідження і створити кращу краудфандінгову кампанію. Спеціально для цього створені Консалтинг. Все більше некомерційних організацій шукають допомоги, для того щоб краще розуміти своїх потенційних донорів і залучити більше коштів в проект.

Як це змінить процес фандрейзингу:

Фандрейзингові Консалтинг можуть допомогти вам з:

  • фандрейзінгової стратегії. Консультанти поможуть  вам розвинути стратегію для залучення більшої кількості коштів, це може бути поліпшення маркетингу в цілому, системи онлайн донацій і т.д.
  • Донорські та перспективні дослідження. Для поліпшення процесів фандрейзингу вам потрібно буде поліпшити розуміння донорів в цілому. Консультант може провести дослідження і скласти історію фінансування цим донором інших проектів і організацій, і тим самим розробити стратегію залучення більше кількості коштів.
  • Планування і менеджмент масштабної кампанії. Масштабна кампанія – це величезна робота, консультант може вам допомогти в написанні техніко – економічного обґрунтування, і в правильному формулюванні проекту в цілому.
  • Навчання і розвиток ради правління. Успішна НГО потребує сильної ради правління директорів. Багато фандрейзингового Консалтингу пропонують навчальні тренінги та майстер класи для співробітників.
  • Програмне забезпечення автоматизації донацій. Якщо ви шукаєте інші шляхи ухвалення донацій онлайн, ви можете найняти консультанта, який допоможе вам знайти нове програмне забезпечення, перенести всю інформацію на нову форму і навчити ваших співробітників.

Якщо ви зацікавлені в тому, щоб найняти консультанта, вам варто використовувати спеціальну платформу для пошуку відповідних кандидатів. Для того щоб звузити ваш процес відбору, можете звернутися за рекомендаціями до інших організацій.

У підсумку: Створення фандрейзінгової кампанії не просте завдання. Користуватися послугами консалтингових компаній – це найкраще вкладення в майбутній успіх фандрейзингу.

Тренд №9. Організації будуть використовувати text-to-give (текст для передачі) більше, ніж просто для заходів

У той час, як text-to-give не є нововведенням, для НГО цей канал донацій починає розширюватися.

  • Комбінуйте text-to-give з іншими видами комунікації.
  • Використовуйте text-to-give в реактивному режимі. Наприклад, для передачі інформації про стихійні лиха.

Просування text-to-give через різні канали може максимізувати ваші донації.

У підсумку: Функції мобільних телефонів і текстових повідомлень ростуть. Використовуючи text-to-give різними способами, ви збільшите кількість донацій через мобільний телефон.

Тепер ви знаєте топ 9 трендів фандрейзингу 2017 року, і ваша організація може їх використовувати для поліпшення фандрейзінгової стратегії.

За матеріалами platforma-msb.org