Короткі рекомендації про те, як взяти участь у відборі до РЕГІОНЕТ і стати учасником мережі
| |||
|
Короткі рекомендації про те, як взяти участь у відборі до РЕГІОНЕТ і стати учасником мережі
Матеріали базового навчання для кандидатів на участь у РЕГІОНЕТ викладено на порталі мережі у вільному доступі
Відеозаписи, зроблені мережею РЕГІОНЕТ: власні заходи та заходи партнерів мережі
120 тис. кілометрів автошляхів переходять у відання обласних органів влади. На місцях будуть займатися будівництвом, ремонтом й утриманням автошляхів. На балансі "Укравтодору" залишаться лише 50 тис. км дороги державного значення.
Так само децентралізується й фінансування. Віднині створюється єдиний Державний дорожній фонд, куди щороку з бюджету відраховуватимуть фіксовані суми грошей. Дорожній фонд буде розподіляти кошти між обласними бюджетами (35% фінансування, цьогоріч - 11,41 млрд грн) і "Укравтодором" (60% фінансування, 19,5 млрд грн у 2018 році). За "Укравтодором" також залишається зобов’язання із погашення боргів, сума яких становить 6 млрд на поточний рік.
"Перевага дорожнього фонду в тому, що це буде захищене фінансування. Друга перевага, що відбудеться децентралізація "Укравтодору" з передачею не тільки доріг, а й фінансування на місця. Це суттєвий крок уперед – тепер усі мешканці можуть вимагати в місцевих органів влади належного ремонту", - прокоментував міністр інфраструктури Володимир Омелян.
За матеріалами tsn.ua