Всеукраїнська мережа фахівців і практиків
з регіонального та місцевого розвитку

Послуги в регіонах

Вибір редакції

Як пройти відбір та стати учасником мережі РЕГІОНЕТ

Читати повністю

Короткі рекомендації про те, як взяти участь у відборі до РЕГІОНЕТ і стати учасником мережі

Матеріали базового навчання - відтепер у вільному доступі!

Читати повністю

Матеріали базового навчання для кандидатів на участь у РЕГІОНЕТ викладено на порталі мережі у вільному доступі

Відеозаписи заходів РЕГІОНЕТ та партнерів мережі

Читати повністю

Відеозаписи, зроблені мережею РЕГІОНЕТ: власні заходи та заходи партнерів мережі

Партнери

 
 
  • УАРОР

    Українська асоціація районних та обласних рад

  • АМУ

    Асоціація міст України

  • ВАССР

    Всеукраїнська асоціація сільських та селищних рад

  • Мінрегіон

    Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства

  • komsamovr

    Секретаріат Комітету з питань державного будівництва, регіональної політики та місцевого самоврядування Верховної Ради України

  • www.narda.org.ua

    Асоціація агенцій регіонального розвитку України

  • www.coe.kiev.ua

    Офіс Ради Європи в Україні

  • DESPRO

    Швейцарсько-український проект «Підтримка децентралізації в Україні» DESPRO

  • ІГС

    Інститут громадянського суспільства

  • АММУ

    Асоціація малих міст України

  • НАДУ

    Національна академія державного управління при Президентові України

  • Відродження

    Програмна ініціатива «Демократична практика» Міжнародного фонду «Відродження»

  • УНЦПД

    Український незалежний центр політичних досліджень

  • ЦППР

    Центр політико-правових реформ

  • Мережа центрів

    Громадська спілка "Мережа Центрів правової інформації та консультацій"

  • НАСДСУ

    Національна асоціація сільськогосподарських дорадчих служб України

  • Ресурсний центр

    Центр управління знаннями «Ресурсний центр зі сталого місцевого розвитку»

Методичні кабінети мають стати базою підготовки вчителів до сертифікації, – вважає АМУ

05.05.2017

Українські педагоги проходитимуть сертифікацію. Спочатку, допоки така перевірка не буде відпрацьована, вона буде добровільною. Мета сертифікації – не лише перевірити знання вчителями шкільних предметів, а й методик викладання. Про це заявила Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич.

"Учитель нового покоління" – це найбільший виклик реформи, зазначила Лілія Гриневич, коментуючи інформацію щодо анонімного складання тестів, на яких базується ЗНО, вчителями, за підсумками якого лише 18,1%, зуміли продемонструвати високий рівень знань на 10-12 балів. Проте, за її словами, навіть успішне складання тестів ЗНО педагогами не робить їх "вчителями нового покоління", адже вони повинні не лише чудово знати свій предмет, а й володіти методиками викладання.

Лілія Гриневич також наголосила, що в Україні чекають на прийняття закону про освіту, яким передбачено добровільну сертифікацію вчителів. "Має бути зовнішнє оцінювання вчителів за різними параметрами, у тому числі не тільки, як вони знають математику, біологію чи хімію, а й знання методик викладання. Тому що може бути вчитель, який є талановитим математиком, але він не вміє працювати з дітьми", – пояснила Міністр.

Лілія Гриневич також додала: "Діти, які підуть у 2018-2019 навчальному році до першого класу нової української школи з інтегрованим навчанням, з іншими зовсім підходами, які орієнтовані не тільки на передачу знань, а й на формування компетентностей, які потрібні людині для життя у ХХІ столітті. Так от, ми плануємо, що кожен вчитель, який буде брати перший клас цієї нової школи, мусить у новому навчальному році пройти підвищення кваліфікації – через систему інститутів післядипломної освіти. Для цього ми зараз готуємо відповідний модельний курс", – розповіла Лілія Гриневич і додала, що українським фахівцям здійснити реформу освіти допоможуть колеги з Фінляндії.

Аналітик Асоціації міст України Людмила Мозгова вважає, що цей крок дозволить підвищити якість професійної підготовки вчителів. "На засіданнях робочої групи з доопрацювання законопроекту "Про освіту" ми з колегами дискутували щодо долі методичних кабінетів. Саме ці установи спільно з інститутами післядипломної освіти, на нашу думку, мають стати базою підготовки вчителів до сертифікації. Тут ідеться не лише про професійний, а й психологічний супровід", - зазначила Людмила Мозгова. Окрім того, за її словами, сертифікація дозволить підвищити заробітну плату педагогам на термін дії сертифікату (на 20% на 5 років). "Це буде гідною підтримкою сучасного вчителя", - додала аналітик АМУ.