Всеукраїнська мережа фахівців і практиків
з регіонального та місцевого розвитку

Послуги в регіонах

Вибір редакції

Як пройти відбір та стати учасником мережі РЕГІОНЕТ

Читати повністю

Короткі рекомендації про те, як взяти участь у відборі до РЕГІОНЕТ і стати учасником мережі

Матеріали базового навчання - відтепер у вільному доступі!

Читати повністю

Матеріали базового навчання для кандидатів на участь у РЕГІОНЕТ викладено на порталі мережі у вільному доступі

Відеозаписи заходів РЕГІОНЕТ та партнерів мережі

Читати повністю

Відеозаписи, зроблені мережею РЕГІОНЕТ: власні заходи та заходи партнерів мережі

Партнери

 
 
  • УАРОР

    Українська асоціація районних та обласних рад

  • АМУ

    Асоціація міст України

  • ВАССР

    Всеукраїнська асоціація сільських та селищних рад

  • Мінрегіон

    Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства

  • komsamovr

    Секретаріат Комітету з питань державного будівництва, регіональної політики та місцевого самоврядування Верховної Ради України

  • www.narda.org.ua

    Асоціація агенцій регіонального розвитку України

  • www.coe.kiev.ua

    Офіс Ради Європи в Україні

  • DESPRO

    Швейцарсько-український проект «Підтримка децентралізації в Україні» DESPRO

  • ІГС

    Інститут громадянського суспільства

  • АММУ

    Асоціація малих міст України

  • НАДУ

    Національна академія державного управління при Президентові України

  • Відродження

    Програмна ініціатива «Демократична практика» Міжнародного фонду «Відродження»

  • УНЦПД

    Український незалежний центр політичних досліджень

  • ЦППР

    Центр політико-правових реформ

  • Мережа центрів

    Громадська спілка "Мережа Центрів правової інформації та консультацій"

  • НАСДСУ

    Національна асоціація сільськогосподарських дорадчих служб України

  • Ресурсний центр

    Центр управління знаннями «Ресурсний центр зі сталого місцевого розвитку»

Митний експеримент та децентралізація дозволили будувати дороги по всій країні, – Президент

22.08.2017

Президент Петро Порошенко під час робочої поїздки на Харківщину відкрив відремонтований міст через річку Сіверський Донець.

"Завжди кажуть, що окопи роз’єднують людей, а мости – з’єднують. Коли питаєш в українців, що саме після миру, зарплати має робити держава, завжди була відповідь – будувати дороги", – сказав Глава держави, звертаючись до присутніх на церемонії жителів міста Ізюм.

За словами Петра Порошенка, автомобільна дорога Харків-Ізюм-Слов’янськ була визначена, як один із пріоритетних напрямків дорожнього будівництва.

Президент наголосив, що будівництво автодороги та мостового переходу через річку Сіверський Донець стало можливим завдяки реалізації експерименту, коли на будівництво спрямовувалися кошти від перевиконання митних надходжень та завдяки програмі децентралізації.

"Я обіцяв – кошти, які зароблені в територіальній громаді, залишаться у територіальній громаді. І сьогодні кожен міський голова, кожен голова села, селища, в тому числі і голова міста Ізюм, можуть це підтвердити – бюджети територіальних громад зросли і перетворилися з кас виплати заробітної плати на реальні механізми зрушень у територіальних громадах", – сказав Петро Порошенко.

Президент нагадав, що зазначений експеримент вдало почав працювати у Львівській, Івано-Франківській, Одеській областях. Після цього він був розповсюджений на територію всієї України.

"Сьогодні ми з вами тут стоїмо і бачимо ефективність цього експерименту", – констатував Глава держави. Він зауважив, що після реконструкції зросло навантаження, яке може витримати міст до 30 тон проти 11. Глава держави зазначив, що фінансування робіт здійснювалося з різних джерел: 13 млн грн. за рахунок Державного бюджету, 7 млн грн. – за рахунок митного експерименту і трохи більше 2 млн грн. – з місцевого бюджету.

"Сьогодні на власні очі ми бачимо результат реалізації цього проекту", – наголосив він.

Президент зазначив, що має спільну з Прем’єр-міністром України і Урядом позицію щодо питання будівництва доріг. За його словами, було дано доручення Міністру фінансів – терміново внести зміни до бюджетного розпису і перші гроші, тендери і попередня оплата мають відбутися вже у серпні. "Чекати дороги ми більше не будемо. Ми будемо будувати їх зараз", – підкреслив Глава держави.

Президент також зауважив, що на кожний квадратний метр цієї дороги є багаторічна гарантія і виробник, у разі необхідності, має за власний кошт відновити її.

За його словами, дороги нині будуються за найдешевшою контрактною та тендерною вартістю, однак це не вплинуло на їх якість. Зокрема, у Харківській області на будівництво було витрачено 4,5 млн грн., у порівнянні з вартістю будівництва доріг в інших областях на рівні п’ять з половиною, шість з половиною, або сім млн грн. При цьому Президент наголосив, що правоохоронні органи прискіпливо вивчатимуть причини такої значної різниці у вартості будівництва.

Глава держави нагадав, що у позаминулому році на будівництво доріг витрачалось близько 6 млрд грн, у минулому році безпосередньо на будівництво доріг витрачалось 10 млрд грн, в цьому році поставлено завдання спрямувати у цю сферу 20 млрд грн, а у наступному – 30 млрд грн.

"Це та динаміка, яку я хочу бачити в Україні", – підкреслив Петро Порошенко.

Президент зазначив, що за останні 5 кварталів в Україні відбулось відновлення економічного зростання, а держава вже пройшла найскладніші випробування: "Зараз ми перетворюємо разом з вами Україну на успішну країну, а українців – на успішних людей, які пишаються своєю країною".

"Ми будемо будувати економіку, будувати країну і будувати такі класні дороги", – наголосив він.

Кошторисна вартість капітального ремонту мосту в місті Ізюм на автомобільній дорозі М-03 "Київ-Харків-Довжанський" через річку Сіверський Донець складає 22,8 млн грн. Останній капітальний ремонт було виконано в 2000 році. Міст було збудовано у 1951 році.

За матеріалами decentralization.gov.ua