Всеукраїнська мережа фахівців і практиків
з регіонального та місцевого розвитку

Послуги в регіонах

Вибір редакції

Як пройти відбір та стати учасником мережі РЕГІОНЕТ

Читати повністю

Короткі рекомендації про те, як взяти участь у відборі до РЕГІОНЕТ і стати учасником мережі

Матеріали базового навчання - відтепер у вільному доступі!

Читати повністю

Матеріали базового навчання для кандидатів на участь у РЕГІОНЕТ викладено на порталі мережі у вільному доступі

Відеозаписи заходів РЕГІОНЕТ та партнерів мережі

Читати повністю

Відеозаписи, зроблені мережею РЕГІОНЕТ: власні заходи та заходи партнерів мережі

Партнери

 
 
  • УАРОР

    Українська асоціація районних та обласних рад

  • АМУ

    Асоціація міст України

  • ВАССР

    Всеукраїнська асоціація сільських та селищних рад

  • Мінрегіон

    Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства

  • komsamovr

    Секретаріат Комітету з питань державного будівництва, регіональної політики та місцевого самоврядування Верховної Ради України

  • www.narda.org.ua

    Асоціація агенцій регіонального розвитку України

  • www.coe.kiev.ua

    Офіс Ради Європи в Україні

  • DESPRO

    Швейцарсько-український проект «Підтримка децентралізації в Україні» DESPRO

  • ІГС

    Інститут громадянського суспільства

  • АММУ

    Асоціація малих міст України

  • НАДУ

    Національна академія державного управління при Президентові України

  • Відродження

    Програмна ініціатива «Демократична практика» Міжнародного фонду «Відродження»

  • УНЦПД

    Український незалежний центр політичних досліджень

  • ЦППР

    Центр політико-правових реформ

  • Мережа центрів

    Громадська спілка "Мережа Центрів правової інформації та консультацій"

  • НАСДСУ

    Національна асоціація сільськогосподарських дорадчих служб України

  • Ресурсний центр

    Центр управління знаннями «Ресурсний центр зі сталого місцевого розвитку»

Пенсійні послуги стають доступнішими для жителів об’єднаних громад

30.06.2017
В Нижньосироватській територіальній громаді відкрився агентський пункт обслуговування громадян Пенсійним фондом – дев’ятий в області

У дієвості такого нововведення особисто переконався голова облдержадміністрації Микола КЛОЧКО.

"Доступність соціальних послуг є однією з головних вимог і завдань реформи децентралізації. Тому всі сервіси, особливо ті, що пов’язані із послугами та коштами, мають бути максимально розміщені за місцем проживання громадян", – переконаний очільник Сумщини.

Нижньосироватська громада об’єднує 5 населених пунктів, де проживає 6300 людей, із них 1700 – пенсіонери, котрі були змушені за необхідності їхати до районного центру. З відкриттям подібних віддалених робочих місць у громадян відпадає потреба виїжджати за межі села, аби владнати всі питання. Адже робота агентського пункту полягає у прийомі людей не за місцем розташування установи, а безпосередньо у громаді. Відтепер без затрат коштів і часу наші громадяни згідно з узгодженим графіком роботи спеціалістів Пенсійного фонду зможуть легко і зручно вирішити свої проблеми

Як зазначила начальник головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області Тетяна ЗЛЕНКО, в агентському пункті можна отримати будь-яку консультацію, роз’яснення з питань пенсійного законодавства, довідки щодо доходів, інші документи. Фахівці на місці надають 12 із 14 можливих послуг установи, тож тут можна вирішити більшість актуальних питань.

За мтеріалами sm.gov.ua

В Нижньосироватській територіальній громаді відкрився агентський пункт обслуговування громадян Пенсійним фондом – дев’ятий в області

У дієвості такого нововведення особисто переконався голова облдержадміністрації Микола КЛОЧКО.

"Доступність соціальних послуг є однією з головних вимог і завдань реформи децентралізації. Тому всі сервіси, особливо ті, що пов’язані із послугами та коштами, мають бути максимально розміщені за місцем проживання громадян", – переконаний очільник Сумщини.

Нижньосироватська громада об’єднує 5 населених пунктів, де проживає 6300 людей, із них 1700 – пенсіонери, котрі були змушені за необхідності їхати до районного центру. З відкриттям подібних віддалених робочих місць у громадян відпадає потреба виїжджати за межі села, аби владнати всі питання. Адже робота агентського пункту полягає у прийомі людей не за місцем розташування установи, а безпосередньо у громаді. Відтепер без затрат коштів і часу наші громадяни згідно з узгодженим графіком роботи спеціалістів Пенсійного фонду зможуть легко і зручно вирішити свої проблеми

Як зазначила начальник головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області Тетяна ЗЛЕНКО, в агентському пункті можна отримати будь-яку консультацію, роз’яснення з питань пенсійного законодавства, довідки щодо доходів, інші документи. Фахівці на місці надають 12 із 14 можливих послуг установи, тож тут можна вирішити більшість актуальних питань.

В Нижньосироватській територіальній громаді відкрився агентський пункт обслуговування громадян Пенсійним фондом – дев’ятий в області У дієвості такого нововведення особисто переконався голова облдержадміністрації Микола КЛОЧКО. "Доступність соціальних послуг є однією з головних вимог і завдань реформи децентралізації. Тому всі сервіси, особливо ті, що пов’язані із послугами та коштами, мають бути максимально розміщені за місцем проживання громадян", – переконаний очільник Сумщини. Нижньосироватська громада об’єднує 5 населених пунктів, де проживає 6300 людей, із них 1700 – пенсіонери, котрі були змушені за необхідності їхати до районного центру. З відкриттям подібних віддалених робочих місць у громадян відпадає потреба виїжджати за межі села, аби владнати всі питання. Адже робота агентського пункту полягає у прийомі людей не за місцем розташування установи, а безпосередньо у громаді. Відтепер без затрат коштів і часу наші громадяни згідно з узгодженим графіком роботи спеціалістів Пенсійного фонду зможуть легко і зручно вирішити свої проблеми Як зазначила начальник головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області Тетяна ЗЛЕНКО, в агентському пункті можна отримати будь-яку консультацію, роз’яснення з питань пенсійного законодавства, довідки щодо доходів, інші документи. Фахівці на місці надають 12 із 14 можливих послуг установи, тож тут можна вирішити більшість актуальних питань.

В Нижньосироватській територіальній громаді відкрився агентський пункт обслуговування громадян Пенсійним фондом – дев’ятий в області

У дієвості такого нововведення особисто переконався голова облдержадміністрації Микола КЛОЧКО.

"Доступність соціальних послуг є однією з головних вимог і завдань реформи децентралізації. Тому всі сервіси, особливо ті, що пов’язані із послугами та коштами, мають бути максимально розміщені за місцем проживання громадян", – переконаний очільник Сумщини.

Нижньосироватська громада об’єднує 5 населених пунктів, де проживає 6300 людей, із них 1700 – пенсіонери, котрі були змушені за необхідності їхати до районного центру. З відкриттям подібних віддалених робочих місць у громадян відпадає потреба виїжджати за межі села, аби владнати всі питання. Адже робота агентського пункту полягає у прийомі людей не за місцем розташування установи, а безпосередньо у громаді. Відтепер без затрат коштів і часу наші громадяни згідно з узгодженим графіком роботи спеціалістів Пенсійного фонду зможуть легко і зручно вирішити свої проблеми

Як зазначила начальник головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області Тетяна ЗЛЕНКО, в агентському пункті можна отримати будь-яку консультацію, роз’яснення з питань пенсійного законодавства, довідки щодо доходів, інші документи. Фахівці на місці надають 12 із 14 можливих послуг установи, тож тут можна вирішити більшість актуальних питань.

В Нижньосироватській територіальній громаді відкрився агентський пункт обслуговування громадян Пенсійним фондом – дев’ятий в області У дієвості такого нововведення особисто переконався голова облдержадміністрації Микола КЛОЧКО. "Доступність соціальних послуг є однією з головних вимог і завдань реформи децентралізації. Тому всі сервіси, особливо ті, що пов’язані із послугами та коштами, мають бути максимально розміщені за місцем проживання громадян", – переконаний очільник Сумщини. Нижньосироватська громада об’єднує 5 населених пунктів, де проживає 6300 людей, із них 1700 – пенсіонери, котрі були змушені за необхідності їхати до районного центру. З відкриттям подібних віддалених робочих місць у громадян відпадає потреба виїжджати за межі села, аби владнати всі питання. Адже робота агентського пункту полягає у прийомі людей не за місцем розташування установи, а безпосередньо у громаді. Відтепер без затрат коштів і часу наші громадяни згідно з узгодженим графіком роботи спеціалістів Пенсійного фонду зможуть легко і зручно вирішити свої проблеми Як зазначила начальник головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області Тетяна ЗЛЕНКО, в агентському пункті можна отримати будь-яку консультацію, роз’яснення з питань пенсійного законодавства, довідки щодо доходів, інші документи. Фахівці на місці надають 12 із 14 можливих послуг установи, тож тут можна вирішити більшість актуальних питань.