Короткі рекомендації про те, як взяти участь у відборі до РЕГІОНЕТ і стати учасником мережі
| |||
|
Короткі рекомендації про те, як взяти участь у відборі до РЕГІОНЕТ і стати учасником мережі
Матеріали базового навчання для кандидатів на участь у РЕГІОНЕТ викладено на порталі мережі у вільному доступі
Відеозаписи, зроблені мережею РЕГІОНЕТ: власні заходи та заходи партнерів мережі
У дієвості такого нововведення особисто переконався голова облдержадміністрації Микола КЛОЧКО.
"Доступність соціальних послуг є однією з головних вимог і завдань реформи децентралізації. Тому всі сервіси, особливо ті, що пов’язані із послугами та коштами, мають бути максимально розміщені за місцем проживання громадян", – переконаний очільник Сумщини.
Нижньосироватська громада об’єднує 5 населених пунктів, де проживає 6300 людей, із них 1700 – пенсіонери, котрі були змушені за необхідності їхати до районного центру. З відкриттям подібних віддалених робочих місць у громадян відпадає потреба виїжджати за межі села, аби владнати всі питання. Адже робота агентського пункту полягає у прийомі людей не за місцем розташування установи, а безпосередньо у громаді. Відтепер без затрат коштів і часу наші громадяни згідно з узгодженим графіком роботи спеціалістів Пенсійного фонду зможуть легко і зручно вирішити свої проблеми
Як зазначила начальник головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області Тетяна ЗЛЕНКО, в агентському пункті можна отримати будь-яку консультацію, роз’яснення з питань пенсійного законодавства, довідки щодо доходів, інші документи. Фахівці на місці надають 12 із 14 можливих послуг установи, тож тут можна вирішити більшість актуальних питань.
За мтеріалами sm.gov.ua
В Нижньосироватській територіальній громаді відкрився агентський пункт обслуговування громадян Пенсійним фондом – дев’ятий в області
У дієвості такого нововведення особисто переконався голова облдержадміністрації Микола КЛОЧКО.
"Доступність соціальних послуг є однією з головних вимог і завдань реформи децентралізації. Тому всі сервіси, особливо ті, що пов’язані із послугами та коштами, мають бути максимально розміщені за місцем проживання громадян", – переконаний очільник Сумщини.
Нижньосироватська громада об’єднує 5 населених пунктів, де проживає 6300 людей, із них 1700 – пенсіонери, котрі були змушені за необхідності їхати до районного центру. З відкриттям подібних віддалених робочих місць у громадян відпадає потреба виїжджати за межі села, аби владнати всі питання. Адже робота агентського пункту полягає у прийомі людей не за місцем розташування установи, а безпосередньо у громаді. Відтепер без затрат коштів і часу наші громадяни згідно з узгодженим графіком роботи спеціалістів Пенсійного фонду зможуть легко і зручно вирішити свої проблеми
Як зазначила начальник головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області Тетяна ЗЛЕНКО, в агентському пункті можна отримати будь-яку консультацію, роз’яснення з питань пенсійного законодавства, довідки щодо доходів, інші документи. Фахівці на місці надають 12 із 14 можливих послуг установи, тож тут можна вирішити більшість актуальних питань.
В Нижньосироватській територіальній громаді відкрився агентський пункт обслуговування громадян Пенсійним фондом – дев’ятий в області У дієвості такого нововведення особисто переконався голова облдержадміністрації Микола КЛОЧКО. "Доступність соціальних послуг є однією з головних вимог і завдань реформи децентралізації. Тому всі сервіси, особливо ті, що пов’язані із послугами та коштами, мають бути максимально розміщені за місцем проживання громадян", – переконаний очільник Сумщини. Нижньосироватська громада об’єднує 5 населених пунктів, де проживає 6300 людей, із них 1700 – пенсіонери, котрі були змушені за необхідності їхати до районного центру. З відкриттям подібних віддалених робочих місць у громадян відпадає потреба виїжджати за межі села, аби владнати всі питання. Адже робота агентського пункту полягає у прийомі людей не за місцем розташування установи, а безпосередньо у громаді. Відтепер без затрат коштів і часу наші громадяни згідно з узгодженим графіком роботи спеціалістів Пенсійного фонду зможуть легко і зручно вирішити свої проблеми Як зазначила начальник головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області Тетяна ЗЛЕНКО, в агентському пункті можна отримати будь-яку консультацію, роз’яснення з питань пенсійного законодавства, довідки щодо доходів, інші документи. Фахівці на місці надають 12 із 14 можливих послуг установи, тож тут можна вирішити більшість актуальних питань.В Нижньосироватській територіальній громаді відкрився агентський пункт обслуговування громадян Пенсійним фондом – дев’ятий в області
У дієвості такого нововведення особисто переконався голова облдержадміністрації Микола КЛОЧКО.
"Доступність соціальних послуг є однією з головних вимог і завдань реформи децентралізації. Тому всі сервіси, особливо ті, що пов’язані із послугами та коштами, мають бути максимально розміщені за місцем проживання громадян", – переконаний очільник Сумщини.
Нижньосироватська громада об’єднує 5 населених пунктів, де проживає 6300 людей, із них 1700 – пенсіонери, котрі були змушені за необхідності їхати до районного центру. З відкриттям подібних віддалених робочих місць у громадян відпадає потреба виїжджати за межі села, аби владнати всі питання. Адже робота агентського пункту полягає у прийомі людей не за місцем розташування установи, а безпосередньо у громаді. Відтепер без затрат коштів і часу наші громадяни згідно з узгодженим графіком роботи спеціалістів Пенсійного фонду зможуть легко і зручно вирішити свої проблеми
Як зазначила начальник головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області Тетяна ЗЛЕНКО, в агентському пункті можна отримати будь-яку консультацію, роз’яснення з питань пенсійного законодавства, довідки щодо доходів, інші документи. Фахівці на місці надають 12 із 14 можливих послуг установи, тож тут можна вирішити більшість актуальних питань.
В Нижньосироватській територіальній громаді відкрився агентський пункт обслуговування громадян Пенсійним фондом – дев’ятий в області У дієвості такого нововведення особисто переконався голова облдержадміністрації Микола КЛОЧКО. "Доступність соціальних послуг є однією з головних вимог і завдань реформи децентралізації. Тому всі сервіси, особливо ті, що пов’язані із послугами та коштами, мають бути максимально розміщені за місцем проживання громадян", – переконаний очільник Сумщини. Нижньосироватська громада об’єднує 5 населених пунктів, де проживає 6300 людей, із них 1700 – пенсіонери, котрі були змушені за необхідності їхати до районного центру. З відкриттям подібних віддалених робочих місць у громадян відпадає потреба виїжджати за межі села, аби владнати всі питання. Адже робота агентського пункту полягає у прийомі людей не за місцем розташування установи, а безпосередньо у громаді. Відтепер без затрат коштів і часу наші громадяни згідно з узгодженим графіком роботи спеціалістів Пенсійного фонду зможуть легко і зручно вирішити свої проблеми Як зазначила начальник головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області Тетяна ЗЛЕНКО, в агентському пункті можна отримати будь-яку консультацію, роз’яснення з питань пенсійного законодавства, довідки щодо доходів, інші документи. Фахівці на місці надають 12 із 14 можливих послуг установи, тож тут можна вирішити більшість актуальних питань.