Всеукраїнська мережа фахівців і практиків
з регіонального та місцевого розвитку

Послуги в регіонах

Вибір редакції

Як пройти відбір та стати учасником мережі РЕГІОНЕТ

Читати повністю

Короткі рекомендації про те, як взяти участь у відборі до РЕГІОНЕТ і стати учасником мережі

Матеріали базового навчання - відтепер у вільному доступі!

Читати повністю

Матеріали базового навчання для кандидатів на участь у РЕГІОНЕТ викладено на порталі мережі у вільному доступі

Відеозаписи заходів РЕГІОНЕТ та партнерів мережі

Читати повністю

Відеозаписи, зроблені мережею РЕГІОНЕТ: власні заходи та заходи партнерів мережі

Партнери

 
 
  • УАРОР

    Українська асоціація районних та обласних рад

  • АМУ

    Асоціація міст України

  • ВАССР

    Всеукраїнська асоціація сільських та селищних рад

  • Мінрегіон

    Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства

  • komsamovr

    Секретаріат Комітету з питань державного будівництва, регіональної політики та місцевого самоврядування Верховної Ради України

  • www.narda.org.ua

    Асоціація агенцій регіонального розвитку України

  • www.coe.kiev.ua

    Офіс Ради Європи в Україні

  • DESPRO

    Швейцарсько-український проект «Підтримка децентралізації в Україні» DESPRO

  • ІГС

    Інститут громадянського суспільства

  • АММУ

    Асоціація малих міст України

  • НАДУ

    Національна академія державного управління при Президентові України

  • Відродження

    Програмна ініціатива «Демократична практика» Міжнародного фонду «Відродження»

  • УНЦПД

    Український незалежний центр політичних досліджень

  • ЦППР

    Центр політико-правових реформ

  • Мережа центрів

    Громадська спілка "Мережа Центрів правової інформації та консультацій"

  • НАСДСУ

    Національна асоціація сільськогосподарських дорадчих служб України

  • Ресурсний центр

    Центр управління знаннями «Ресурсний центр зі сталого місцевого розвитку»

Представникам ОТГ з Волинської, Рівненської та Чернівецької областей презентували досвід ефективного управління розвитком територій на Прикарпатті

23.11.2018

Брендинг є запорукою сталого економічного розвитку. Це важливий чинник просування територій, який опирається на економічні, соціо-культурні, а також природно-рекреаційні ресурси. Сьогодні об’єднані територіальні громади перебувають в умовах конкуренції за інвестиції, бізнес, а також людський ресурс. Для того, щоб вони були конкурентно-спроможними, необхідно себе позиціонувати та брендувати.

Про це сказав виконавчий директор Агенції розвитку ОТГ Прикарпаття Максим Чопей, відкриваючи спеціалізований тренінг, який було організовано у Верховині для представників ОТГ з Волинської, Рівненської, а також Чернівецької областей.

Звертаючись до присутніх, Максим Чопей наголосив, що при формуванні бренду необхідно враховувати особливості територій. За його словами, ефективне управління розвитком громад в сучасних умовах передбачає необхідність використання інноваційних підходів. "Одним з таких підходів і є використання територіального брендингу", — переконаний експерт.

Ігор Мельничук, радник з регіонального розвитку ІФ ЦРМС, розповів гостям про передумови формування брендів, а також про особливості просування інтересів громади через конструювання ефективного іміджу ОТГ. Експерт презентував гостям креативні індустрії гірських територій Прикарпаття та розповів про локальні торгові марки та крафтові бренди Карпат.

Представники громадської організації "Гуцулики" розповіли про свій досвід із залучення верховинців до формування місцевого бренду "Верховина ЙО".

Директор Чернівецького центру розвитку місцевого самоврядування Тетяна Татарчук та очільник Рівненського ЦРМС Руслан Сивий висловили подяку іванофранківцям за організацію цього заходу.

За матеріалами www.if.gov.ua