Всеукраїнська мережа фахівців і практиків
з регіонального та місцевого розвитку

Послуги в регіонах

Вибір редакції

Як пройти відбір та стати учасником мережі РЕГІОНЕТ

Читати повністю

Короткі рекомендації про те, як взяти участь у відборі до РЕГІОНЕТ і стати учасником мережі

Матеріали базового навчання - відтепер у вільному доступі!

Читати повністю

Матеріали базового навчання для кандидатів на участь у РЕГІОНЕТ викладено на порталі мережі у вільному доступі

Відеозаписи заходів РЕГІОНЕТ та партнерів мережі

Читати повністю

Відеозаписи, зроблені мережею РЕГІОНЕТ: власні заходи та заходи партнерів мережі

Партнери

 
 
  • УАРОР

    Українська асоціація районних та обласних рад

  • АМУ

    Асоціація міст України

  • ВАССР

    Всеукраїнська асоціація сільських та селищних рад

  • Мінрегіон

    Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства

  • komsamovr

    Секретаріат Комітету з питань державного будівництва, регіональної політики та місцевого самоврядування Верховної Ради України

  • www.narda.org.ua

    Асоціація агенцій регіонального розвитку України

  • www.coe.kiev.ua

    Офіс Ради Європи в Україні

  • DESPRO

    Швейцарсько-український проект «Підтримка децентралізації в Україні» DESPRO

  • ІГС

    Інститут громадянського суспільства

  • АММУ

    Асоціація малих міст України

  • НАДУ

    Національна академія державного управління при Президентові України

  • Відродження

    Програмна ініціатива «Демократична практика» Міжнародного фонду «Відродження»

  • УНЦПД

    Український незалежний центр політичних досліджень

  • ЦППР

    Центр політико-правових реформ

  • Мережа центрів

    Громадська спілка "Мережа Центрів правової інформації та консультацій"

  • НАСДСУ

    Національна асоціація сільськогосподарських дорадчих служб України

  • Ресурсний центр

    Центр управління знаннями «Ресурсний центр зі сталого місцевого розвитку»

Сім опорних шкіл функціонують на Сумщині

11.05.2017
Зараз на Сумщині функціонує 7 опорних шкіл. П`ять з них в об’єднаних територіальних громадах.

"У нас в сільській місцевості 67% – це малокомплектні школи, де діти навчаються за індивідуальною програмою навчання, у більшості цих шкіл, а це не дає можливості в повному обсязі використовувати години для навчального програмового матеріалу, тому одним із напрямків діяльності є створення опорного навчального закладу", – каже т.в.о директора Департаменту освіти і науки Сумської облдержадміністрації Олена Попова.
Великочернеччинська школа стала однією з 24 навчальних закладів України, які торік Мінфін відібрало для "пілотного" проекту. За рахунок іноземних донорів тут встановили пластикові вікна, поміняли вхідні двері та отримали нове обладнання в класи – витратили близько півтора мільйони гривень.

"З липня місяця у нашому навчальному закладі зможуть продовжувати навчання учні Пушкарівського навчально-виховного комплексу до якого входять діти Бітиці, Ваколовщини, Пушкарівки. На даний момент 32 учнів з цих населених пунктів вже навчаються в нашому навчальному закладі", – каже директор Великочернеччинської спеціалізованої школи Тетяна Гур`янова.

Торік на Сумщині створили 5 опорних шкіл: Великочернеччинську спеціалізовану – в Сумському районі, Миколаївську спеціалізовану – у Білопільському, Березівський навчально-виховний комплекс у Глухівському районах, Недригайлівську спеціалізовану та Боромлянську загальноосвітню школи на Тростянеччині. Цьогоріч додалося ще дві – в Охтирському районі створені Великописарівська спеціалізована та Грунська загальноосвітня школи.

"Звісно, що там будуть певні незручності з тим, що деяких учнів треба буде підвозити. Є проблема поганих доріг, є проблема того, що іноді не дуже раціонально приймаються рішення, стосовно створення таких опорних шкіл, тому на практиці проблеми виникають, але все ж так, загалом, я вважаю, що це потрібне рішення", – каже головний експерт групи "Освіта" Реанімаційного Пакету Реформ (м.Київ)

До першого вересня на Сумщині планують створити ще 13 опорних шкіл.

За матеріалами tv.sumy.ua