Короткі рекомендації про те, як взяти участь у відборі до РЕГІОНЕТ і стати учасником мережі
| |||
|
Короткі рекомендації про те, як взяти участь у відборі до РЕГІОНЕТ і стати учасником мережі
Матеріали базового навчання для кандидатів на участь у РЕГІОНЕТ викладено на порталі мережі у вільному доступі
Відеозаписи, зроблені мережею РЕГІОНЕТ: власні заходи та заходи партнерів мережі
Середній вік тих, хто створює імідж громад регіону у всесвітній мережі Інтернет, становить 25 років. Тобто це нове покоління посадовців, не обмежених чиновницькими стандартами, із новим, сучасним світосприйняттям, здатних принести у розвиток громад свіжу думку.
- Завдання нашого Центру – допомогти комунікаторам правильно формулювати свою думку, бачити незвичайне у звичайних речах і так розповідати про свою громаду, аби ця розповідь спонукала усіх, хто її прочитає, побачити цю історію успіху на власні очі та застосувати досвід успішної громади на своїх територіях. Головне – мислити не шаблонно й не соромитися говорити усім про свою любов до своєї малої батьківщини і про свою гордість за неї, - зауважила директор Центру Олена Тертишна.
Спікери семінару-тренінгу – комунікатори з Петриківської, Гречаноподівської, Софіївської, Вербківської, КриничанськоїБогданівської, Чкаловської, Сурсько-Литовської, Васильківської, Вишнівської та Слобожанської об'єднаних громад – яскраво презентували свої території, розповілали не лише про здобутки своїх громад, а й про власні мрії щодо їх розвитку.
Більшість учасників семінару - тренінгу вперше виступали у якості авторів історії успіху громади, але цей досвід, за їх визнанням, є дуже корисним і, як зазначили учасники заходу, організованого ЦРМС, став поштовхом та мотивацією до особистої участі у всеукраїнському Facebook-марафоні, що ініційований Програмою "ULEAD з Європою".
За матеріалами Дніпропетровський Центр розвитку місцевого самоврядування