Всеукраїнська мережа фахівців і практиків
з регіонального та місцевого розвитку

Послуги в регіонах

Вибір редакції

Як пройти відбір та стати учасником мережі РЕГІОНЕТ

Читати повністю

Короткі рекомендації про те, як взяти участь у відборі до РЕГІОНЕТ і стати учасником мережі

Матеріали базового навчання - відтепер у вільному доступі!

Читати повністю

Матеріали базового навчання для кандидатів на участь у РЕГІОНЕТ викладено на порталі мережі у вільному доступі

Відеозаписи заходів РЕГІОНЕТ та партнерів мережі

Читати повністю

Відеозаписи, зроблені мережею РЕГІОНЕТ: власні заходи та заходи партнерів мережі

Партнери

 
 
  • УАРОР

    Українська асоціація районних та обласних рад

  • АМУ

    Асоціація міст України

  • ВАССР

    Всеукраїнська асоціація сільських та селищних рад

  • Мінрегіон

    Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства

  • komsamovr

    Секретаріат Комітету з питань державного будівництва, регіональної політики та місцевого самоврядування Верховної Ради України

  • www.narda.org.ua

    Асоціація агенцій регіонального розвитку України

  • www.coe.kiev.ua

    Офіс Ради Європи в Україні

  • DESPRO

    Швейцарсько-український проект «Підтримка децентралізації в Україні» DESPRO

  • ІГС

    Інститут громадянського суспільства

  • АММУ

    Асоціація малих міст України

  • НАДУ

    Національна академія державного управління при Президентові України

  • Відродження

    Програмна ініціатива «Демократична практика» Міжнародного фонду «Відродження»

  • УНЦПД

    Український незалежний центр політичних досліджень

  • ЦППР

    Центр політико-правових реформ

  • Мережа центрів

    Громадська спілка "Мережа Центрів правової інформації та консультацій"

  • НАСДСУ

    Національна асоціація сільськогосподарських дорадчих служб України

  • Ресурсний центр

    Центр управління знаннями «Ресурсний центр зі сталого місцевого розвитку»

Перегляд послуги

< Повернутись назад

Проведення PR кампаній для громадських організацій

Опубліковано: Крижанівський Володимир Петрович | Додано1: 16-03-2015
Категорія:
PR
Тривалість:
Від 1 тижня до 1 року
Опис:
Планування PR діяльності для громадських організацій, співпраця зі ЗМІ, лобіювання, розробка програми маркетингових комунікацій організації, проведення заходів і зустрічей, техніки переконливого виступу
Вигоди:
Налагодження партнерських зв'язків із зацікавленими сторонами, створення та підтримка позитивного іміджу серед громади, налагодження каналів спілкування, сприяння органів влади та бізнесу у веденні повсякденної діяльності
Досвід:
Участь у розробці та реалізації комунікаційної політики 3-ох громадських організацій у Західноукраїнському регіоні, розробка та реалізація PR кампанії для Всеукраїнського громадського руху
Переглядів:
48564
Вартість:
За домовленістю, на умовах обміну досвідом
Запитів:
0 | Подати запит
Теги:
адвокація
брендинг
громадська участь
громадянське суспільство
демократія
імідж
інституції
інформація
людські ресурси, HR
маркетинг
медіа
мережі
партнерство
промоція
соцмережі
стратегії