Всеукраїнська мережа фахівців і практиків
з регіонального та місцевого розвитку

Послуги в регіонах

Вибір редакції

Як пройти відбір та стати учасником мережі РЕГІОНЕТ

Читати повністю

Короткі рекомендації про те, як взяти участь у відборі до РЕГІОНЕТ і стати учасником мережі

Матеріали базового навчання - відтепер у вільному доступі!

Читати повністю

Матеріали базового навчання для кандидатів на участь у РЕГІОНЕТ викладено на порталі мережі у вільному доступі

Відеозаписи заходів РЕГІОНЕТ та партнерів мережі

Читати повністю

Відеозаписи, зроблені мережею РЕГІОНЕТ: власні заходи та заходи партнерів мережі

Партнери

 
 
  • УАРОР

    Українська асоціація районних та обласних рад

  • АМУ

    Асоціація міст України

  • ВАССР

    Всеукраїнська асоціація сільських та селищних рад

  • Мінрегіон

    Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства

  • komsamovr

    Секретаріат Комітету з питань державного будівництва, регіональної політики та місцевого самоврядування Верховної Ради України

  • www.narda.org.ua

    Асоціація агенцій регіонального розвитку України

  • www.coe.kiev.ua

    Офіс Ради Європи в Україні

  • DESPRO

    Швейцарсько-український проект «Підтримка децентралізації в Україні» DESPRO

  • ІГС

    Інститут громадянського суспільства

  • АММУ

    Асоціація малих міст України

  • НАДУ

    Національна академія державного управління при Президентові України

  • Відродження

    Програмна ініціатива «Демократична практика» Міжнародного фонду «Відродження»

  • УНЦПД

    Український незалежний центр політичних досліджень

  • ЦППР

    Центр політико-правових реформ

  • Мережа центрів

    Громадська спілка "Мережа Центрів правової інформації та консультацій"

  • НАСДСУ

    Національна асоціація сільськогосподарських дорадчих служб України

  • Ресурсний центр

    Центр управління знаннями «Ресурсний центр зі сталого місцевого розвитку»

Перегляд послуги

< Повернутись назад

Розробка та впровадження маркетингової стратегії просування регіону/території/міста (для різних цільових груп)

Опубліковано: Єременко Надія Іванівна | Додано1: 13-10-2014
Категорія:
Місцевий (економічний ) розвиток
Тривалість:
від 2 до 8 місяців
Опис:
Розробка та впровадження маркетингової стратегії просування міста (для різних цільових груп) Розробка низки заходів щодо просування міста в певній цільові групі : Маркетингові матеріали (брендбук), івенти :акції, форуми, фестивалі, розробка ефективного сайту міста тощо.
Вигоди:
Інформація про місто для споживачів певної категорії є легкодоступною, якісною. Поширення інформації про конкурентні переваги міста , підвищення конкурентоздатності територіальної громади.
Досвід:
Подібний проект впроваджений в рамках реалізації Стратегічного плану розвитку м. Прилуки в 2007 році. Розроблені презентаційні матеріали, проводяться економічні форуми тощо відповідно до розроблених планів
Переглядів:
11776
Вартість:
За домовленістю
Запитів:
0 | Подати запит
Теги:
брендинг
маркетинг
місцевий розвиток
промоція
розвиток міста