Комплексний розвиток області вимагає налагодженої взаємодії всіх підрозділів з захисту прав споживачів області та підтримання активної комунікації з громадянами області з питань захисту прав споживачів за допомогою спеціалізованих інформаційно-комунікаційних систем і комплексів. З метою оптимізації робочих процесів пропонується апаратно-програмний комплекс «Сервісна служба» - спеціалізоване рішення для автоматизації надання послуг громадянам з питань захисту прав споживачів за новітніми інформаційно-комунікаційними технологіями.
Вигоди:
Створення комплексу «Сервісна служба» з питань захисту прав споживачів..
Підвищення швидкості обробки службової інформації у підрозділах з захисту прав споживачів регіону.
Організація єдиної точки контакту сервісного спілкування з громадянами області.
Покращення надання послуг громадянам області з питань захисту прав споживачів регіону.
Досвід:
ВНЗ Укоопспілки "Полтавський університет економіки і торгівлі"
Переглядів:
54308
Вартість:
ЗА домовленістю.
Орієнтовно: 1 черга - 100 тис. грн.
2 черга - 100 тис. грн.
3 черга - 100 тис. грн.