Ключова проблема. Ключова діяльність. Ключова потреба
Спільнота: Людські ресурси
(напрацювання учасників Другої Зустрічі РЕГІОНЕТ, Львів, 26.11.2014, презентовані за результатами засідання спільноти п.Василем Кашевським)
Ключова проблема:
- Система освіти не навчає дітей азам підприємницької грамотності
- Низький рівень практичних компетенцій випускників ПТНЗ та ВНЗ
- Низький рівень вивчення іноземних мов у школі/вузі
- Інформація про стан ринку праці та структуру робочої сили відсутня – навчальні заклади здійснюють набір учнів «всліпу»
- Мала частка малого бізнесу
- Значні дисбаланси на ринку праці
Ключова діяльність:
- Поширити серед вчителів шкіл методики навчання підприємницької грамотності та забезпечити їх викладання
- Коригування стандартів вищої освіти відповідно до потреб ринку праці
- Покращення методики викладання іноземних мов
- Розробка і поширення серед інститутів післядипломної педагогічної освіти методики викладання «основ поведінки на ринку праці, у т.ч. профорієнтація»
- Семінари з методики дослідження потреб ринку праці для представників облуправлінь освіти
- Розробка методичного посібника з питань організації «університету» для осіб старшого віку
- Виявлення (дослідження) українського досвіду розвитку людських ресурсів
Ключова потреба:
- Стажування в Україні та ознайомлення із закордонними методиками:
- навчання підприємництву в школах
- дослідження ринку праці
- проведення профдіагностичної та профорієнтаційної роботи
- залучення осіб старшого віку до активного суспільного життя
Додано: файл з пропозиціями учасників анкетування - тих, які обрали цю спільноту як основну (онлайн-анкетування учасників та кандидатів на участь у РЕГІОНЕТ було проведено в період з 17 по 21 листопада)
Коментарі
Лише зареєстровані користувачі можуть бачити існуючі коментарі та додавати нові.