Короткі рекомендації про те, як взяти участь у відборі до РЕГІОНЕТ і стати учасником мережі
| |||
|
Короткі рекомендації про те, як взяти участь у відборі до РЕГІОНЕТ і стати учасником мережі
Матеріали базового навчання для кандидатів на участь у РЕГІОНЕТ викладено на порталі мережі у вільному доступі
Відеозаписи, зроблені мережею РЕГІОНЕТ: власні заходи та заходи партнерів мережі
Тренінг розпочався з актуальних питань децентралізації в області та країні, інформацію про хід реформи надала експерт з децентралізації Валентина Шеремет. А експерт з комунікації Олена Кваша поінформувала представників об’єднаних громад та ЗМІ про форми і види комунікацій, їхні переваги та недоліки, навела вдалі приклади комунікацій у громадах. Учасники опрацювали в групах завдання створити повідомлення для ЗМІ та для представників громади, запросити на захід журналістів. Представники громад отримали інформацію про формати висвітлення діяльності в місцевих засобах масової інформації, контакти видань, на практиці закріпили отримані знання щодо участі в різних телевізійних і радіоформатах.
Представники громад були запрошені до спільної роботи над створенням інформаційного паспорта громад. Учасники заходу озвучили свої питання та проблеми, з якими стикаються в роботі. Зокрема, було вирішено організувати декілька заходів на територіях ОТ, щоб досягти порозуміння та налагодити більш ефективну співпрацю між управлінцями ОТГ та представниками закладів культури, місцевими ЗМІ.
Експерт з комункацій наголосила на актуальності залучення максимальної кількості учасників суспільного життя громад до процесів, що відбуваться в рамках децентралізації. Олена Кваша підкреслила важливість своєчасного інформування про управлінські рішення, оскільки саме вчасне, повне і фахове інформування про реформу не дозволяє виникати міфам та мінімізує негативні оцінки діяльності органу місцевого самоврядування.
"Краще інформувати, ніж пояснювати", - зазначила вона, відповідаючи на питання учасників тренінга, яке головне правило комунікацій у громадах. Також експерт підкреслила, що громада має бути спроможною і у сфері комунікацій, оскільки комунікації дозволяють залучати більше громадян до безпосередньої участі в управлінні місцевим розвитком, а таким чином відбувається і популяризація децентралізації в цілому.
В подальшому подібні заходи Кіровоградський ЦРМС, створений за підтримки Програми "U-LEAD з Європою" та Мінрегіону України, планує проводити системно, з виїздами в райони області.
За матеріалами Кіровоградський Центр розвитку місцевого самоврядування