Короткі рекомендації про те, як взяти участь у відборі до РЕГІОНЕТ і стати учасником мережі
| |||
|
Короткі рекомендації про те, як взяти участь у відборі до РЕГІОНЕТ і стати учасником мережі
Матеріали базового навчання для кандидатів на участь у РЕГІОНЕТ викладено на порталі мережі у вільному доступі
Відеозаписи, зроблені мережею РЕГІОНЕТ: власні заходи та заходи партнерів мережі
"З подивом сприйняв інформацію від двох ОДА про те, що кінцевого розуміння як здійснювати управління і утримання дорогами місцевого значення у них немає. І це фактично за два місяці до старту Дорожнього фонду", - наголосив Віце-прем’єр-міністр.
Він нагадав, що з 1 січня 2018 року в Україні запрацює Державний дорожній фонд і дороги перейдуть в управління обласних державних адміністрацій. Уряд передбачив у проекті Державного Бюджету на 2018 рік - 11,4 млрд грн на розвиток доріг місцевого значення.
"Щоб ми не опинилися у ситуації, коли у деяких областях взимку дороги будуть нерозчищеними і людям доведеться відчувати дискомфорт, Мінінфраструктури спільно з Укравтодором необхідно невідкладно посилити роботу з ОДА", - зауважив Володимир Кістіон.
Відкритим досі залишається основне питання: хто ж буде розпорядником коштів Дорожнього фонду, каже Віце-прем’єр-міністр. Відповідно до Бюджетного кодексу України, головним розпорядником субвенцій має бути центральний орган виконавчої влади. Тому Міністерство фінансів наполягає, щоб Укравтодор оперував коштами Дорожнього фонду. Але яка ж тоді це децентралізація, кажуть облдержадміністрації.
"Якщо слідувати логіці реформи децентралізації, то розпорядником коштів – 35% від надходжень Дорожнього фонду, мають бути саме ОДА. Тому логічно, щоб Мінінфраструктури вийшло з пропозицією до Уряду – внести зміни до Бюджетного кодексу України. Бо Порядок розпорядження коштами Дорожнього фонду, який вже півроку розробляється Мінінфраструктури, цю проблему наразі не вирішує", - вважає Володимир Кістіон.
За матеріалами www.kmu.gov.ua