Всеукраїнська мережа фахівців і практиків
з регіонального та місцевого розвитку

Послуги в регіонах

Вибір редакції

Як пройти відбір та стати учасником мережі РЕГІОНЕТ

Читати повністю

Короткі рекомендації про те, як взяти участь у відборі до РЕГІОНЕТ і стати учасником мережі

Матеріали базового навчання - відтепер у вільному доступі!

Читати повністю

Матеріали базового навчання для кандидатів на участь у РЕГІОНЕТ викладено на порталі мережі у вільному доступі

Відеозаписи заходів РЕГІОНЕТ та партнерів мережі

Читати повністю

Відеозаписи, зроблені мережею РЕГІОНЕТ: власні заходи та заходи партнерів мережі

Партнери

 
 
  • УАРОР

    Українська асоціація районних та обласних рад

  • АМУ

    Асоціація міст України

  • ВАССР

    Всеукраїнська асоціація сільських та селищних рад

  • Мінрегіон

    Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства

  • komsamovr

    Секретаріат Комітету з питань державного будівництва, регіональної політики та місцевого самоврядування Верховної Ради України

  • www.narda.org.ua

    Асоціація агенцій регіонального розвитку України

  • www.coe.kiev.ua

    Офіс Ради Європи в Україні

  • DESPRO

    Швейцарсько-український проект «Підтримка децентралізації в Україні» DESPRO

  • ІГС

    Інститут громадянського суспільства

  • АММУ

    Асоціація малих міст України

  • НАДУ

    Національна академія державного управління при Президентові України

  • Відродження

    Програмна ініціатива «Демократична практика» Міжнародного фонду «Відродження»

  • УНЦПД

    Український незалежний центр політичних досліджень

  • ЦППР

    Центр політико-правових реформ

  • Мережа центрів

    Громадська спілка "Мережа Центрів правової інформації та консультацій"

  • НАСДСУ

    Національна асоціація сільськогосподарських дорадчих служб України

  • Ресурсний центр

    Центр управління знаннями «Ресурсний центр зі сталого місцевого розвитку»

Сьогодні в ОТГ функціонує 39 опорних шкіл, що дають дітям реальний шанс на якісну освіту та освітнє середовище

30.03.2017
З 135 опорних шкіл в Україні 39 – заклади в об’єднаних територіальних громадах (ОТГ). Уже зараз зрозуміло, що опорні школи дають реальний результат для надання кращої освіти та умов навчання дітей.
"Серед яскравих прикладів того, як опорні школи впливають на життя дітей, мене найбільше вразила історія одного учня. Він 6 років навчався у малокомплектній школі, і після того, як він потрапив на навчання в опорний заклад, виявилося, що в нього проблеми з мовленням. Вчителі одразу почали шукати причину проблеми. Виявилося, що в умовах індивідуального навчання, в умовах неповної сім’ї, де хлопчик – єдина дитина, у нього почали атрофовуватися голосові зв’язки", – розказала Лілія Гриневич.
Міністр наголосила, що це вкотре засвідчує просту і очевидну істину: школа існує для дитини, а не для зручності вчителя, батьків чи управлінців.
Заступник Міністра охорони здоров’я Павло Ковтонюк додав, що сьогодні ОТГ стоять перед подвійним викликом. З одного боку, змінюються стосунки управління, яке переходить з рівня регіону до об’єднаних територіальних громад, а з іншого – вони мають проводити реформи, які є на часі. Таким чином важливо, щоб в руслі цих процесів нічого не будо втрачено.
МОН систематично підсилює обладнання опорних шкіл. В освітній субвенції 2017 року на обладнання шкіл і автобуси для об’єднаних територіальних громад передбачено 300 млн гривень. Крім цього, для всіх опорних шкіл до бюджету закладено ще 300 млн на обладнання кабінетів та 200 млн – окремо на автобуси.
"Нам важливо зробити школу привабливою для дітей. Саме тоді в умовах, коли є опір вчителів, які бояться втратити роботу, батьки бачитимуть реальні перспективи для своїх дітей", – підкреслила Лілія Гриневич.