Всеукраїнська мережа фахівців і практиків
з регіонального та місцевого розвитку

Послуги в регіонах

Вибір редакції

Як пройти відбір та стати учасником мережі РЕГІОНЕТ

Читати повністю

Короткі рекомендації про те, як взяти участь у відборі до РЕГІОНЕТ і стати учасником мережі

Матеріали базового навчання - відтепер у вільному доступі!

Читати повністю

Матеріали базового навчання для кандидатів на участь у РЕГІОНЕТ викладено на порталі мережі у вільному доступі

Відеозаписи заходів РЕГІОНЕТ та партнерів мережі

Читати повністю

Відеозаписи, зроблені мережею РЕГІОНЕТ: власні заходи та заходи партнерів мережі

Партнери

 
 
  • УАРОР

    Українська асоціація районних та обласних рад

  • АМУ

    Асоціація міст України

  • ВАССР

    Всеукраїнська асоціація сільських та селищних рад

  • Мінрегіон

    Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства

  • komsamovr

    Секретаріат Комітету з питань державного будівництва, регіональної політики та місцевого самоврядування Верховної Ради України

  • www.narda.org.ua

    Асоціація агенцій регіонального розвитку України

  • www.coe.kiev.ua

    Офіс Ради Європи в Україні

  • DESPRO

    Швейцарсько-український проект «Підтримка децентралізації в Україні» DESPRO

  • ІГС

    Інститут громадянського суспільства

  • АММУ

    Асоціація малих міст України

  • НАДУ

    Національна академія державного управління при Президентові України

  • Відродження

    Програмна ініціатива «Демократична практика» Міжнародного фонду «Відродження»

  • УНЦПД

    Український незалежний центр політичних досліджень

  • ЦППР

    Центр політико-правових реформ

  • Мережа центрів

    Громадська спілка "Мережа Центрів правової інформації та консультацій"

  • НАСДСУ

    Національна асоціація сільськогосподарських дорадчих служб України

  • Ресурсний центр

    Центр управління знаннями «Ресурсний центр зі сталого місцевого розвитку»

Як правильно торгувати - розкажуть на II аграрній конференції "Маркетинг аграрної продукції"

07.06.2017
Маркетинг сировинної аграрної продукції має свої чіткі особливості. Тут потрібні інші види та методи маркетингу, ніж на споживчих ринках

Маркетинг сировинної аграрної продукції має свої чіткі особливості. Тут потрібні інші види та методи маркетингу, ніж на споживчих ринках

Як правильно торгувати - гасло II аграрної конференції "Маркетинг аграрної продукції", яку компанія "ПроАгро" організовує у Києві 18 серпня 2017 року. Нові перспективи аграрних ринків у наступному сезоні та їх використання, механізми вивчення ринків і розуміння факторів, що впливають на ціноутворення, планування стратегії просування і організація торгівлі - ключові теми конференції, повідомляє propozitsiya.com з посиланням на інформацію організатора.

У даному контексті і стосовно сировинної аграрної продукції під "маркетингом" мається на увазі використання ринкових можливостей для виробництва потрібної продукції та її просування на ринки збуту. Кінцева мета такого маркетингу - правильне планування продажів і отримання максимального прибутку.

Безумовно, маркетинг сировинної аграрної продукції має свої чіткі особливості. Тут потрібні інші види та методи маркетингу, ніж на споживчих ринках. Тут інший креатив, інші підходи і маркетологи тут теж інші - аналітики і трейдери. Але мета та ж: отримати максимальний прибуток. І наші спікери - практики з аграрних компаній - поділяться власним баченням нових можливостей для торгівлі агропродукцією, оцінки переваг і ризиків, досвідом успішного виходу на нові ринки збуту.

На конференції слухачам запропонують обговорити наступні теми: "Особливості маркетингу сировинної аграрної продукції: які методи працюють", "Маркетинг для виходу на нові ринки: алгоритм і методи аналізу, оцінка ризиків, розробка стратегії", "Перспективи 2017/18 МР: можливості для торгівлі агропродукцією з України", "Регіональні особливості виходу на деякі ринки", "Життя без ЄС: досвід поставок агропродукції на ринки третіх країн", "Планування продажів та отримання найкращої ціни", "Технології пошуку покупців", "Вплив кон'юнктури ринку на структуру посівів агропідприємства", "Нішеві культури: переваги та ринкові можливості", "Контроль якості та сертифікація", "Перехід до переробки як маркетингова стратегія", "Як я став експортером: обмін досвідом" та "Істотні умови договорів ЗЕД та оптимізація оподаткування".

II аграрна конференція "Маркетинг аграрної продукції" відбудеться у Київському Гольф Центрі. Як вже стало доброю традицією, учасників чекає жива музика, виставка картин українських художників, цікаві доповіді та дискусії, можливість неформального спілкування і отримання нових контактів.

За матерыалами propozitsiya.com