Стратегія розвитку малого і середнього підприємництва в Україні
Кабінет Міністрів України схвалив Стратегію розвитку малого і середнього підприємництва в Україні на період до 2020 року. Її реалізація сприятиме закріпленню системного підходу до формування і реалізації державної політики у цій сфері та створенню сприятливих умов для розвитку конкурентоспроможного малого і середнього бізнесу (МСБ).
Стратегічні напрямки:
мінімізація обмежень
- Сприятливе середовище для МСП (нормативно-правове, інституційне, регуляторне)
- Доступ МСП до фінансування
- Податкове адміністрування для МСП
Стратегічні напрямки:
стимулювання розвитку
- Підприємницька культура та навчання підприємництву
- Сприяння експорту МСП
- Підсилення інноваційного потенціалу
Кількісні цілі стратегії
Загальні:
- зростання частки інноваційних підприємств з 14,6% (2014 рік) до 20%;
- збільшення частки ринків із конкурентною структурою з 42,7% (2015 рік) до 49,5%.
Специфічні:
- зростання частки МСП у валовій доданій вартості з 59,0% (2015 рік) до 60,5%;
- зростання частки МСП в обсягу реалізації з 63,0% (2015 рік) до 66,0%;
- зростання частки прибутку, отриманого МСП, з 72,8% від загального обсягу (2015 рік) до 78,0%;
- зростання частки підприємств-експортерів з 5,9% (2014 рік) до 9,0%;
- зростання частки МСП, які впроваджують інноваційні продукти або процеси з 7,4% (2014 рік) до 7,9%.
ТОП-20 в рейтингу «Ведення бізнесу» Світового банку.
ТОП-3 Індексу економічної політики в сфері МСП.
Мета стратегії
Cтаття опублікована у часописі РЕГІОНЕТ "Стратегія розвитку" №4