All-Ukrainian Network of experts and practitioners
on regional and local development

Services in regions

Editor's choice

Як пройти відбір та стати учасником мережі РЕГІОНЕТ

Show full text

Не вказано

Матеріали базового навчання - відтепер у вільному доступі!

Show full text

Не вказано

Відеозаписи заходів РЕГІОНЕТ та партнерів мережі

Show full text

Не вказано

Partners

 
 
  • УАРОР

    Ukrainian Association of Rayon and Regional Councils

  • АМУ

    Association of Ukrainian Cities

  • ВАССР

    All-Ukrainian Association of Village and Settlement Councils

  • Мінрегіон

    Ministry of Regional Development, Construction and Housing and Communal Services of Ukraine

  • komsamovr

    Secretariate of Committee on State Building, Regional Policy and Local Self-Government of the Verkhovna Rada of Ukraine

  • www.narda.org.ua

    National Association of Regional Development Agencies

  • www.coe.kiev.ua

    Office of the Representative of the Secretary General in Ukraine

  • DESPRO

    Swiss-Ukrainian project «Decentralization Support in Ukraine» DESPRO

  • ІГС

    Civil Society Institute

  • АММУ

    Association of Small Towns of Ukraine

  • НАДУ

    National Academy for Public Administration under the President of Ukraine

  • Відродження

    Program Initiatives «Democratic Practice» of International Renaissance Foundation

  • УНЦПД

    Ukrainian Center for Independent Political Research

  • ЦППР

    Centre of Policy and Legal Reform

  • Мережа центрів

    Public Union Network of legal information and consultation

  • НАСДСУ

    National Association of Agricultural Advisory Services of Ukraine

  • Ресурсний центр

    Center for Knowledge Management «Resource Center for Sustainable Local Development»

Український кризовий медіа-центр: захищаючи Гідність

Громадська організація «Український кризовий медіа-центр» (УКМЦ) виникла у березні 2014 року. У перші дні російської агресії з ініціативи провідних українських експертів у галузі міжнародних відносин, комунікацій та зв’язків з громадськістю. На той час, в умовах фактично відсутності англомовної інформації про події в Україні з України, а не російських пропагандистських ЗМІ, УКМЦ став одним із основних джерел об’єктивної інформації для світу про те, що реально відбувається у Києві, у Криму та на Донбасі.

УКМЦ – це команда професіоналів, кілька департаментів та напрямків роботи. Це департамент по роботі з іноземними аудиторіями, прес-центр, департамент стратегічних комунікацій, департамент по роботі з національними аудиторіями, культурно-мистецький напрямок, проекти з комунікації реформ, digital-комунікації та аналітика безпекового сектору.

Департамент по роботі з іноземними аудиторіями поширює новини про Україну за кордоном, сприяючи присутності українського питання у західному дискурсі. Це підготовка тижневих аналітичних звітів, переклад і поширення ключових прес-релізів УКМЦ 5 мовами (англійська, німецька, французька, іспанська та італійська), допомога іноземним журналістам, які висвітлюють події в Україні, організація прес-турів для західних ЗМІ, співпраця із західними академічними та політичними колами.

Прес-центр УКМЦ – майданчик, який на некомерційній основі, заради суспільної мети, забезпечує повну підтримку прес-подій. Щодня громадські активісти, експерти, українська влада, міжнародні дипломати розповідають про події та процеси, які відбуваються в Україні та довкола неї. Це майданчик для обміну думками, конструктивної критики і пошуку рішень. За 2014–2017 роки через прес-центр УКМЦ пройшли понад 8500 спікерів та понад 12500 українських та іноземних журналістів, кількість проведених прес-подій перевищила позначку 4900. На регулярні інформаційні матеріали від УКМЦ підписані близько 11000 журналістів та експертів, написано було більше 10000 прес-релізів.

Департамент стратегічних комунікацій допомагає фундаментально змінити підхід органів влади до комунікацій. Радники УКМЦ зі стратегічних комунікацій працювали у Генштабі, Міноборони, Мінфіні, Мінінфраструктури, Мінекономіки та Адміністрації Президента з метою зробити їх більш відкритими для ЗМІ і для суспільства. У рамках проекту організували і декілька мистецьких виставок у стінах Адміністрації Президента, з метою нагадувати топ-керівництву країни, яким є суспільство, для якого вони працюють на своїх посадах. Серед них – виставка «16» – 16 портретів захисників України.

Департамент по роботі з національними аудиторіями займається підтримкою інформаційної діяльності у регіонах та інтеграцією Півдня і Сходу України у загальноукраїнський інформаційний контекст. Це поширення об’єктивної і якісної інформації, зустрічі з регіональними журналістами, активістами, місцевою владою, експертами; організація прес-турів, колективних інтерв’ю, навчальних тренінгів тощо. Департамент налагодив співпрацю з громадськими організаціями у Сєвєродонецьку, Херсоні, Маріуполі та Миколаєві, там діють партнерські регіональні медіа-центри.

Мистецький напрямок організаційно і інформаційно підтримує українські культурні проекти, розробляє та проводить власні проекти, організовує культурний обмін між регіонами. Основний проект – «Культурна дипломатія між регіонами України». Мистецький напрямок УКМЦ був співорганізатором таких проектів як виставка сучасних ікон Лева Скопа, культурно-мистецька резиденція «Над Богом», виставка «ДЕ НЕ ДЕ», яка показує декомунізацію очима митців, виставка сучасного мистецтва Північно-Балтійських країн та України «Ідентичність. За завісою неозначеності», «Дні Малевича» у Києві, «Іноземні інвестиції в Україні. Кінець ХІХ-початок ХХ століття» та інших.

Проекти з комунікації реформ допомагають журналістам розібратися, у чому суть проблеми у тій чи іншій сфері і як її насправді вирішує реформа. Команда напрямку готує аналітичні тексти та організовує дискусії, які дають можливість зрозуміти значно більше, ніж просто заголовки новин, заяви про #перемоги і викриття #зрад та скопійовані прес-релізи.

УКМЦ є комунікаційним партнером ГлобалКомьюнітіз (Global Communities) у виконанні п’ятирічної програми Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE). Програма працює у 7 областях України: Дніпропетровській, Івано-Франківській, Харківській, Херсонській, Кіровоградській, Миколаївській та Тернопільській. Як комунікаційний партнер УКМЦ розробляє комунікаційну стратегію з залученням влади та громадськості для досягнення узгодженої комунікації децентралізації усіма агентами децентралізації; навчає ефективній комунікації децентралізації для представників влади, офісів реформ, журналістів для підвищення їхньої обізнаності з різними комунікаційними інструментами; проводить консультаційний супровід 75 добровільно об’єднаних громад в залученні місцевих жителів та інших аспектах комунікації з громадою; організовує прес-тури у громади та обміни досвідом; організовує публічні обговорення децентралізації та забезпечення медіа-покриття шляхом проведення брифінгів, круглих столів, інших публічних подій, статей та публікацій в національних та регіональних ЗМІ.

Cтаття опублікована у часописі РЕГІОНЕТ "Стратегія розвитку" №4