Короткі рекомендації про те, як взяти участь у відборі до РЕГІОНЕТ і стати учасником мережі
| |||
|
Короткі рекомендації про те, як взяти участь у відборі до РЕГІОНЕТ і стати учасником мережі
Матеріали базового навчання для кандидатів на участь у РЕГІОНЕТ викладено на порталі мережі у вільному доступі
Відеозаписи, зроблені мережею РЕГІОНЕТ: власні заходи та заходи партнерів мережі
Сьогодні багато маркетологів не тільки використовують Facebook для просування товарів і брендингу, а й для формування мереж дистриб’юторів (за звичай мереж MLM) і навіть продажу навчальних програм на кшталт "Як продавати у FB".
Я теж відношусь до Facebook утилітарно – тому у повідомленні 1.10.16 написав "процес пішов" не тому, що нагадую сам собі на посаді Координатора РЕГІОНЕТ відомого діяча часів "Перебудови", а тому, що очікував запитань: "А що можна вважати результатом і коли його очікувати?"
Запитань я так і не дочекався, але відповідь все ж таки надам: результатом діяльності Регіональних експертних спільнот нашої мережі повинні стати проекти регіонального розвитку. І це не лише моя точка зору – про це мені казали:
Тому 10.10.2016 ми розпочинаємо активну фазу збирання і розповсюдження проектів, створених РЕГІОНЕТівцями і нашими партнерами, а також розробку нових проектів регіонального розвитку, які зможуть отримати фінансування з Державного фонду регіонального розвитку або бути цікавими для інших інвесторів. На оновленому сайті ми створимо каталог описів проектів, який буде включати і текстові документи (як приклад дивіться опис проектної пропозиції "Створення Агро-логістичного центру" – файл "Project ALC" в розділі "Файли" нашої групи), і відео-розповіді про реалізацію проектів, і посилання на інтернет-ресурси, які відображають сутність проектів (як приклад дивіться опис проекту розвитку туризму "Вишиваний Шлях" на ornamentway.com).
Тематика, яку ми плануємо охопити у першу чергу:
Тобто ми будемо збирати усі наявні здобутки, які можуть бути використані під час оновлення Планів заходів на 2018-2020 рр. з реалізації стратегій регіонального розвитку кожної з областей України.
Крім того практичні досягнення РЕГІОНЕТівців будуть продемонстровані на Міжнародному конгресі мерів "Глобальні тенденції розвитку міст", який відбудеться 6.12.2016 (РЕГІОНЕТ отримав квоту для запрошення 10 учасників) і на Щорічному зібранні учасників мережі РЕГІОНЕТ 7.12.2016 (братимуть участь РЕГІОНЕТівці, відібрані Регіональними експертними спільнотами).
А найкращі проекти і приклади результативної роботи Регіональних експертних спільнот будуть опубліковані у першому випуску друкованого щоквартального інформаційного вісника мережі РЕГІОНЕТ "Стратегія розвитку", який буде випущено наприкінці листопада (це теж проект – проект розвитку мережі РЕГІОНЕТ).
Як відомо слово "проект" походить від латинського "projectus – кинутий вперед", що можна тлумачити, як "погляд у майбутнє". Але, щоб уникнути непорозумінь з тлумаченнями, ми будемо використовувати більш професійне визначення згідно стандарту ISO 9000-2008: Проект – це унікальний процес, що складається із сукупності скоординованих і керованих видів діяльності з датами початку та закінчення, зроблений для досягнення мети, яка відповідає конкретним вимогам, що включає обмеження по термінах, вартості та ресурсах.
До зустрічі на сторінках інформаційного вісника "Стратегія розвитку"!
Олександр Дудка
Координатор мережі РЕГІОНЕТ