All-Ukrainian Network of experts and practitioners
on regional and local development

Services in regions

Editor's choice

Як пройти відбір та стати учасником мережі РЕГІОНЕТ

Show full text

Не вказано

Матеріали базового навчання - відтепер у вільному доступі!

Show full text

Не вказано

Відеозаписи заходів РЕГІОНЕТ та партнерів мережі

Show full text

Не вказано

Partners

 
 
  • УАРОР

    Ukrainian Association of Rayon and Regional Councils

  • АМУ

    Association of Ukrainian Cities

  • ВАССР

    All-Ukrainian Association of Village and Settlement Councils

  • Мінрегіон

    Ministry of Regional Development, Construction and Housing and Communal Services of Ukraine

  • komsamovr

    Secretariate of Committee on State Building, Regional Policy and Local Self-Government of the Verkhovna Rada of Ukraine

  • www.narda.org.ua

    National Association of Regional Development Agencies

  • www.coe.kiev.ua

    Office of the Representative of the Secretary General in Ukraine

  • DESPRO

    Swiss-Ukrainian project «Decentralization Support in Ukraine» DESPRO

  • ІГС

    Civil Society Institute

  • АММУ

    Association of Small Towns of Ukraine

  • НАДУ

    National Academy for Public Administration under the President of Ukraine

  • Відродження

    Program Initiatives «Democratic Practice» of International Renaissance Foundation

  • УНЦПД

    Ukrainian Center for Independent Political Research

  • ЦППР

    Centre of Policy and Legal Reform

  • Мережа центрів

    Public Union Network of legal information and consultation

  • НАСДСУ

    National Association of Agricultural Advisory Services of Ukraine

  • Ресурсний центр

    Center for Knowledge Management «Resource Center for Sustainable Local Development»

07.12.17 – Стартував онлайн-курс "Стандарти обслуговування відвідувачів ЦНАП"

07.12.2017
7 грудня стартує онлайн курс "Стандарти обслуговування відвідувачів у центрах надання адміністративних послуг". Головна особливість курсу ─ наявність не лише методичних матеріалів ─ під час курсу можна дізнатися про досвід практиків – керівників ЦНАП, та почути практичні рекомендації психолога щодо спілкування та обслуговування громадян. Цей онлайн курс одночасно є робочою інструкцією, контрольно-оціночним матеріалом і "міні-підручником" для працівників-початківців.

Курс дасть відповідь на такі питання: Як забезпечити найкращий сервіс у центрах надання адміністративних послуг? Як діяти в нестандартних або конфліктних ситуаціях під час обслуговування? Які створити умови, щоб громадяни виходили з вашого центру задоволені результатом? Як цього досягти?

Онлайн курс корисний та цікавий для:

  • працівників центрів надання адміністративних послуг
  • представників органів державної влади та місцевого самоврядування
  • громадян, які небайдужі до реформ та прагнуть отримати належний сервіс

Серед основних аспектів курсу – не лише персональні стандарти якісного обслуговування (щодо спілкування та поведінки адміністраторів), а і розгляд нестандартних ситуацій та аналіз якості управління ЦНАП. Основна мета ─ формування нової практики спілкування та  взаємодії з громадянами і підвищення рівня довіри громадян до дій представників влади.

Ознайомлення із матеріалом сприятиме забезпеченню комфортних умов і доброзичливого ставлення до відвідувачів, формування та підтримку позитивного іміджу ЦНАП.  Проходження курсу рекомендовано адміністраторам центрів надання адміністративних послуг усіх рівнів по всій території України.

Курс базується на однойменному посібнику, який було розроблено Міністерством економічного розвитку і торгівлі України спільно із Офісом реформи адміністративних послуг (EDGE) та за підтримки Програми USAID ЛЕВ.

Реєстрація за посиланням: http://bit.ly/2ATauf1